Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

αγαπημενο κολλιε για μια πολυ αγαπημενη φιλη

καλημερα και καλη μας εβδομαδα!!!!  μας ξεγελασε για καναδυο μερες ο καιρος αλλα απο σημερα μας ξαναεβαλε στην χειμωνιατικη ατμοσφαιρα!ανοιξε και το τριωδιο !!εγω παντως δεν καταλαβα τιποτα .εσεις?? σ αυτο συντελει η ολη κατασταση της χωρας μας αλλα εγω πιστευω οτι συντελει και το οτι τα παιδια μου εχουν μεγαλωσει πλεον .οσοι εχουν μικρα παιδια θα καταλαβουν τι εννοω!!!μεσα απο αυτα καταλαβαινεις καλυτερα και πολλες φορες σε αναγκαζουν να καταλαβεις τις γιορτες !!!οσο ειχα τα παιδια μου μικρα τετοιες μερες το αγχος μας ηταν τι θα ντυθουν !!τα παρτυ που θα πανε !!τα ξερετε φανταζομαι !!τωρα που το σκεφτομαι ηταν ευτυχισμενες μερες .τα παιδια σε παρασυρουν στον κοσμο τους θελεις δεν θελεις!!αυτα με τις αναπολησεις!!σκεφτομουν τι να σας δειξω σημερα . αποφασισα τελικα να σας δειξω ενα κολιε το οποιο εκανα για μια πολυ αγαπημενη μου φιλη με την οποια ειμαστε μαζι απο το γυμνασιο!!προ αμνημονευτων χρονων δηλαδη!! ειναι φτιαγμενο με αιματιτες κοκινα κρυσταλλα φιλντισι και την τεχνικη του στριφτου συρματος !πολυ αγαπημενο και εντυπωσιακο κομματι !θα ηθελα την γνωμη σας!

6 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!!!!!!!!!ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ ευχαριστω παρα πολυ !!!!τα σχολια σας μου δινουν πολυ χαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πως μπορουμε να τα προμηθευτουμε???και σε τι τιμες ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπορειτε να επικοινωνησετε μαζι μου μεσω facebook η μεσω e-mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!ΤΕΛΕΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΩ FB!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ ευχαριστω πολυ και παλι!!νασαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή