Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ο χρυσος δεκαλογος για ενα σπιτι με γουστο!!!

ΣΟΥΛΟΥΠΩΣΕ ΤΟ: 10 ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ...ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΟΛΑ: Ανεξαρτήτως του στυλ και ύφους του σπιτιού σας αλλά και των λιγοστών ή περισσότερων γνώσεών σας επί του αντικειμένου, ιδού δέκα " δοκιμασμέν...
καλημεραα και καλη μας εβδομαδα!!σημερα σκεφθηκα να σας κανω να γελασετε λιγο !!φυσικα πιστευω οτι θα γελουσατε πολυ περισσοτερο αν βλεπατε καθε φορα τις προσπαθειες  μου για να κανω μια αναρτηση (κοριτσιααα θελω βοηθειαα με τις αναρτησεις!!!) αλλα προς το παρον αρκεστειτε με το σουλουπωσε το!!

6 σχόλια:

  1. Στελλιτσα μου, γεια σου κι απο εδω :):) Ειμαι η ιδια DeeDee του facebook (ανυφαντρες).

    Αυτος που εγραψε το αρθρο ειναι καταστροφεας εσωτερικων χωρων;; :):)

    Καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου κατερινα μου χαρηκα παρα πολυ για την επισκεψη σου!!!στο σουλουπωσε το αν το προσεξες το αρθρο εχει τιτλο 10 σιγουροι τροποι για να τα καταστρεψετε ολα!!!απλα εγω ηθελα να σατιρισω την ολη κατασταση και εβαλα αυτο τον τιτλο!!!τελειο παντως εεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στέλλα,έστειλα το τηλέφωνό μου...ελπίζω...Το πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οχι δεν το πηρα γι αυτο σου ειχα αφησει μηνυμα στο blog σου να μου το στειλεις στα σχολια γιατι ετσι κι αλλιως δεν δημοσιευονται κατ ευθειαν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!Τα κοσμήματα σου μου αρέσουν πάρα πολύ έχουν φανταστικά χρώματα και υλικά, είναι ιδιαίτερα και ξεχωριστά!!!!!!!Τέλεια!!!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια οπως και για την επισκεψη μαγδαληνιω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή