Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

μεταλλο και αλλα!!

βραχιολι  στριφτο με συρμα  τυρκουαζ και μαργαριταρια  ,φεγγαρακια απο μεταλλο οξειδωμενο περασμενο με φυλλο χρυσου και βερνικι για να μην αλλοιωνεται,κρεμαστο λαιμου μαργαριτα με την μεθοδο του καρφωματος,και μαλλακι ενδιαμεσα !!γεια σου ευη!!!ευη δημολαιδου η καλυτερη δασκαλα πανω στο μεταλλο!!ασχετα αν εγω ειμαι σχετικα ανεπιδεκτη ως προς αυτο!!!!Προσθήκη λεζάντας
καλημεραα καλημερααα καλημεραα!!!ηλιος σημερα οπως και εχθες αν και ειναι με δοντια οπως λεμε!!το κρυο εδω τουλαχιστον στην βορειο ελλαδα δεν λεει να υποχωρησει!!που θα παει ???θαρθει η ανοιξη καποια στιγμη!!σημερα σκεφθηκα να σας δειξω καποια κομματια με μεταλλο καποια πλεχτα κλπ. διαφορα δηλ . μ αρεσει να πειραματιζομαι και να δοκιμαζω νεα υλικα και τεχνικες !!τρελλαινομαι οταν κατι καινουργιο που δοκιμαζω εχει ωραιο αποτελεσμα !!ελπιζω να εχετε την ιδια γνωμη κι εσεις!!!περιμενω σχολια οπωσδηποτε!!!φιλια σε ολες!!

9 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΜΙΞΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστωω πολυ κι εγω μολις επισκεφθηκα το σπιτακι σου !!!πολυ καλη δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφες δημιουργίες, επειδή και εγώ είμαι λάτρης των μεικτών τεχνών, μου άρεσαν όλα, συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστω βασιλικη χαρηκα για την επισκεψη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα ( απο την Πυροέσσα έρχομαι)!!! Πολύ όμορφα κοσμήματα φτιάχνεις!!! Καλά..αυτά τα υφαντά σου είναι υπέροχα!!! Πολύ καλή δουλειά!! Αυτά τα σκουλαρίκια φεγγαράκια τί όμορφα που είναι!!! Μου αρέσει κι εμένα πολύ που φτιάχνεις κοσμήματα με διαφορετικές τεχνικές και τις συνδυάζεις!!! Έχεις πολύ ταλέντο!!! γειά σουυ!!
    :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως ορισες !!!καλααα η πυροεσσα ειναι πηγη επισκεψιμοτητας για εμενα την καινουργια!!!την ευχαριστω και παλι πολυ!!σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!ελπιζω να τα λεμε απο εδω και περα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο χαίρομαι και θαυμάζω το χάρισμα της δημιουργίας στα νέα κορίτσια, πολλές φορές σερφάροντας δεν ξέρω ποιο να πρωτοθαυμάσω.Υπέροχα γλυκιά μου, γειας τα χεράκια σου και πάντα να δοκιμάζεις νέα υλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεωργια μου πολυ χαρηκα που με επισκεφθηκες!!για μενα ησουν απ τα πρωτα μπλογκ που ξεκινησα να διαβαζω !!και ειμαστε και φιλες στο facebook!!σ ευχαριστωω πολυ για τα καλα σου λογια ,ειδικα αυτο το νεα κοριτσια μ αρεσε πολυ!!!χαχαχ!!δεν εχουμε και μεγαλη διαφορα ηλικιας αχτιδα!και θα χαιρομουν ιδιαιτερα να πιναμε κανενα καφεδακι καποιο πρωι στο κεντρο!!

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστω για τη επισκεψη σου στο μπλογκ μου.φυσικα θα παρακολουθω και εγω τις δημιουργιες σου.Φιλια και ευχες για μια ομορφη και δημιουργικη εβδομαδα.misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή