Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ? ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ???

ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑ !!!ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΟΜΩΣ!!! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΙΔΡΩΝΩ!!ΓΕΝΙΚΩΣ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ !! ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ  ΚΙ ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ!!) . ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΩ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ  ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΦΥΓΑΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ!!ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΛΕΣ !ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ , ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ LIKE ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK  https://www.facebook.com/PearlsAndThreads ,KAI NA ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΤΟ BLOG  Η ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ !!!Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΛΗΞΕΙ ΣΤΙΣ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ  ΕΝΑ ΚΟΛΛΙΕ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

84 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή μου συντοπίτισσα! Πολύ ωραία η ιδέα σου για τον διαγωνισμό. Και τα δωράκια σου υπέροχα!!! Πάω αμέσως να το βάλω στο σπιτάκι μου!!! Φιλιά πολλά Σαλονικιότικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα, εντυπωσιακά και ιδιαίτερα τα κολιέ σου!!
    Παίρνω τον διαγωνισμό και φεύγω :))
    Ευχαριστούμε, καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφες δημιουργίες!συγχαρητήρια!
    floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικός ο διαγωνισμός σου! Μου αρέσει πολύ το δώρο σου και εννοείται ότι παίρνω μέρος!
    GFC: beauty str
    FB: Georgia's Nails
    Share: http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/georgias.nails.1/posts/131145617026978

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΤΟΠΙΤΙΣΣΕΣ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπέροχα και πρωτότυπα !!μπράβο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Très jolis colliers faisant penser aux filets des pêcheurs !
    Bonne journée.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να'μαι κι εγωωωω!!! Λειπει ο Μαρτης απο την Σαρακοστη; :):):)
    Τα εκανα ολα σαν καλο κοριτσακι και αναμενω! Ειναι υπεροχα αυτα τα κολιε!!!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινα μου γλυκεια χαιρομαι που σ αρεσουν !! μην στενοχωριεσαι και να μην κερδισεις θα σου κανω ενα δωρο!!!φιλιαα!!

      Διαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΤ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωω παρα πολυ ρενα μου ~~ η γνωμη σου μετραει για μενα! καλη επιτυχια!!

      Διαγραφή
  11. polu omorfes dimiourgies


    anna kaimaktsidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχο και πρωτότυπο σχέδιο!!!Πάρα πάρα πολύ ωραίο!!!!Καλή συνέχεια στην δημιουργική δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι τοσο πολυ που σας αρεσει γιατι κι εγω το λατρευω!!

      Διαγραφή
  13. Kαλώς σε βρήκα!Πολύ ωραίες δημιουργίες!!!!!!Έκανα και share στη Fb...Είναι έγκυρη η συμμετοχή μου?(Elenh Alex στο Fb)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ ελενη !!φυσικα και ειναι εγκυρη η συμμετοχη σου!!καλη επιτυχια!!

      Διαγραφή
  14. θελω να ευχηθω πολυ καλη επιτυχια σε ολες σας και σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια και την μεγαλη συμμετοχη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα όλα! Δημιουργικός τρόπος να περνάς τις ζεστές μερες!

    GFC taniamitro
    FB Anastasia Mitro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. like popi poulikidou

    poylmoyr@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχες δημιουργίες! Ειλικρινά μπράβο, μπράβο, μπράβο!!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Stella Petridou
    liked (a lot) and shared!
    email: petridoustela@yahoo.gr
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες δημιουργίες!
    GFC: Morbid_Girl
    facebook: Masquerade Infernale
    alcmenestrator@hotmail.com
    https://www.facebook.com/masquerade.infernale/posts/507147535977828
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ FACEBOOK.
    GFC mkiriakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ax ti teleio kolie!!!tha to faoraw k tha nomizw pws eimai diakopes se ena omorfo nisaki!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαιρομαι που με αφορμή τον διαγωνισμό γνωριζω επιτελους το μπλογκ σου!! Και αυτά τα κολιέ ειναι τόσο όμορφα!!! Στο φβ το ονομα μου εινια Kerasia Omorfias Nea και εχω κανει και share. Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ηδη προσπάθησα να ποστάρω μια φορά και κόλλησε ο υπολογιστής μου...οπότε σου ξαναγράφω...
    χαίρομαι που εστω και με αφορμή τον διαγωνισμό γμωρίζω το μπλογκ σου. Υπέροχες οι δημιουργίες σου και το κολιέ απλά φανταστικό!!!
    Στο φβ σε ακολουθώ ως Kerasia Omorfias Nea και φυσικά έκανα και share!! Καλη συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ...............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πολύ όμορφα!
    Έβαλα το giveaway στο σπιτάκι μου.

    http://crochetbymary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ πρωτότυπα κοσμήματα... πολύ διαφορετικά... Συγχαρητηρια!
    Στο GFC & Facebook είμαι η Matina Ki. Εκανα κ την κοινοποιηση! :)))
    Kαλο καλοκαιρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. poli orea kolie to 8elo gia tin mana mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ..ΙΔΡΩΝΩ!!ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΝΤΟΥΖΙΕΡΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΤΑ ΜΟΥ,ΠΛΕΟΝ!!!ΧΑΧΑ!!!!
    ΠΟΥ-ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ,ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΩ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
    GFC olga(little)
    FB olga ristani
    Twitter kerel2
    e-mail:olgaristani@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. e-mail:olgaristani@yahoo.gr
    fb olga ristani
    twitter kerel2
    google olga(little)
    δεν εισαι η μονη που κουραστηκε να ιδρωνει...χιχι!!!οι επισκεψεις μου στην ντουζιερα ειναι περισσοτερες απο την τουλεττα πλεον!!!
    φοβερες οι δημιουργιες σου!!!all time classics!!!ευχαριστουμε!!!και καλο,δροσερο μηνα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, ( http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr ) - Καλή τύχη σε όλους όσους θα συμμετάσχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, ( http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr ) - Καλή τύχη σε όλους όσους θα συμμετάσχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΡΟΧΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαριετα χαιρομαι που σου αρεσουν τα κοσμηματα μου!στην αναρτηση πιο πανω σας δινω την σελιδα μου στο facebook μπορεις να μπεις και να δεις και περισσοτερα σχεδια και να επικοινωνησεις μαζι μου!

      Διαγραφή
  32. και παλι θελω να σας ευχαριστησω ολους για την μεγαλη συμμετοχη σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα!!!! μολις σε γνωρισα κ εγινα μελος εδω και στο f/b και πραγματικα θέλω να σε συγχαρω για τα υπεροχα κομμάτια!!!! σου ευχομαι τα καλυτερα!

    FB Mary Andreadaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολυ ομορφα!!
    fb:καραγιωργου ευδοξια
    e-mail: eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολυ ωραια κολιε.... και πρωτοτυπα
    GFC: Lady Viviana
    Email: viviana.dram@gmail.com
    FB: Vivian Dramytinos
    Thanks! Καλο Καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλώς σε βρήκα!!!!
    Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα κοσμήματα! Μπράβο σου!
    Ευχαριστούμε επίσης πολύ για το όμορφο giveaway!
    Έκανα τα απαραίτητα like κλπ και εντός ολίγων λεπτών σε ανακοινώνω και στο μπλογκάκι μου. Άρα είμαι έτοιμη να πάρω μέρος στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφα
    GFC: Nansy
    FB: Nansy Theofilopoyloy
    Email: Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχο το δώρο σου!
    GFC: Glyko Paramithenia
    FB: Vana K. Glykoparamithenia
    https://www.facebook.com/glyko.paramithenia/posts/457437847621226
    E-mail: glykoparamithenia1984@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εηαιρετικό και καθαρά γυναικείο....Καλή επιτυχία σε όλους..
    FB: Theoni Giousi
    https://www.facebook.com/glyko.paramithenia/posts/457437847621226
    E-mail: tgiouth@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ ωραία δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γεια σου κοριτσι.........πολυ τυχαια βρηκα αυτη την αναρτηση σου μιας και δεν μπαινω καθολου συχνα στο blog μου......λατρευω αυτα τα κομματια ........πολυ ομορφα χρωματα πολυ καλη πλέξη.......καλη επιτυχια σε ολες.........σε φιλω............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΛΛΙΕ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ όμορφα!!!!
    Τα εκανα ολα!!!
    GFC cgianneli
    FB Claire Gianneli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Lovely!!!!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή