Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΠΛΕΚΤΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ Η ΑΛΛΙΩΣ CROCHET

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ! Μην παραξενευεστε που κανω αναρτηση τοσο συντομα!!Δεν κρατιομουν να σας δειξω την νεα μου τρελλα τα πλεκτα!! Λενε οτι οταν ανακατευεσαι με πολλα  , στο τελος τιποτα δεν κανεις καλα!Θελω να πιστευω πως αυτο δεν ισχυει για μενα!!χαχαχ!!!! Περιμενω την κριτικη σας οποια κι αν ειναι αυτη !και μην ξεχνατε  να με επισκεπτεσθε στην σελιδα μου στο facebook https://www.facebook.com/PearlsAndThreads/posts/124399374378766?notif_t=share_comment

9 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφα τα πλεκτά σου Στέλλα!Απ'ότι φαίνεται έχεις πολλά ταλέντα!Τα σκουφάκια είναι τα αγαπημένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα. Όταν σε κάτι που φτιάχνεις βάζεις την αγάπη σου και το μεράκι, πάντα πετυχαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι χουχουλιάρικοι γιακάδες μου αρέσουν πάρα πολύ! Χίλια μπράβο για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!Τα εκτίμησε και ο σκυλάκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσουν κι εμενα πολυ τα πλεκτα!!! Μαζι μας επιασε το μικροβιο. Εχει μια εβδομαδα που πλεκω συνεχεια :):)
    Πολυ ωραια αυτα που εφτιαξες!! Φαινονται απαλα και αφρατα !!

    Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα σε ενδιέφερε αυτό;
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα!!!!Ολα είναι τέλεια,μου αρέσουν πολύ.
    Καλό Σ/Κ, Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή