Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!



ς
ΠΟΛΛΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΚΡΙΚΟΥΣ
ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΜΕ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΛΕΓΜΕΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΑΠΟ ΚΟΡΔΟΝΙ  ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ  ΓΟΥΡΙ
ΚΟΛΛΙΕ ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑ ΠΛΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΣΑΤΕΝ ΚΟΡΔΟΝΙ
ΚΟΛΛΙΕ ΑΠΟ ΣΑΤΕΝ ΚΟΡΔΟΝΙ ΠΛΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ 
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΜΕ ΚΕΡΑΜΕΙΚΑ ΡΟΔΙΑ
ΚΟΛΛΙΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΣΑΤΕΝ ΚΟΡΔΟΝΙ

ΓΙΑΚΑΣ ΒΕΛΟΥΤΕ 
ΓΑΝΤΑΚΙΑ ΑΣΠΡΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΠροσθήκη λεζάντας
ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΚΑΙ ΓΑΝΤΑΚΙΑ ΣΕ ΜΩΒ ΧΡΩΜΑΠροσθήκη λεζάντας
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ! 2 ΗΜΕΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ  ΚΑΙ 13 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!   ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΞΕΡΩ,  ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΟΥΤΡΑ!!!ΧΑΧΑΧ!!!ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ!!!ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ , ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ , ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ,ΖΗΛΕΥΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΤΕ ,ΑΠΛΑ ΛΙΓΟ Ο ΦΟΡΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΙΓΟ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΩΩΣ  ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΝΟΙΩΘΩ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΟΙΩΘΑ ΚΑΠΟΤΕ  !!!ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Ο ΑΕΡΑΣ ΜΥΡΙΖΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟ ΕΝΟΙΩΘΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕ !ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΝΟΙΩΣΩΩ ΑΥΤΟ!!ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!!!  ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ!!ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ  ΕΧΩΩ ΡΙΞΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΑ (ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ)ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ!!!ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕΕΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ!!!ΣΕ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΕΡΗ Η ΤΟΝ ΤΥΧΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ!!!!ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩΩΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!!!!ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

17 σχόλια:

  1. Καλημέρα,Στέλλα μου...Κι εγώ χαμένη είμαι και ελπίζω να μη μου κρατάς μούτρα...Μου έχουν πέσει πολλά,μάζεμα ελιών και σχολείο και σπίτι και χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις στο σχολείο και΄συγκέντρωση χαρτιών για σύνταξη και και και... Πάντως σε σκέφτομαι και εύχομαι να είσαι πάντα καλά και χαίρομαι που είσαι τόσο δημιουργική...Σου στέλνω πολλά φιλιά και όλη μου την αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαριαααα μου!!!!εσυ τουλαχιστον μπαινεις αφηνεις και σχολιο!!!!εγω βρισκομαι σε φαση που μπαινω σαν τον κλεφτη στις περισσοτερες σας διαβαζω και δεν εχω κουραγιο ? ορεξη? δεν ξερω κι εγω ακριβως τι , ουτε σχολιο να αφησω!!!εσυ εχεις και τοσα στο κεφαλι σου!!!κι εγω σε σκεφτομαι και λυπαμαι που εισαι τοσο μακρυα και δεν μπορουμε να τα πουμε κι απο κοντα!!! να εισαι καλα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Στελλα μου!!!!
    Σε συγχωρουμε για την απουσια, αφου ειναι δημιουργικες οι ωρες σου μακρυα μας :):):)

    Καλημερααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινααακι !!!!!ευχαριστωω για την κατανοηση!περναω φαση τα παθαινω αυτα !!!φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ευχαριστωω πολυ αννα !!!!να εισαι καλα παντα με θυμασαι!!καλη σου μερα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα σχέδια των κοσμημάτων σου.
    Αλλά και τα πλεκτά σου είναι εξ ίσου ωραία.
    Συνέχισε να δημιουργείς και να σκέφτεσαι ότι όλες περνάμε κάποια φάση με άσχημη διάθεση. Δεν πρέπει όμς -σε καμιά περίπτωση- να μας πάρει από κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα πανέμορφα!!! Όλες στην ίδια φάση είμαστε!!! Τρέχουμεεεεεεεεε... Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!!ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ!!!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΙΑΑ!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα ! Ιδιαίτερα και πρωτότυπα και τα κοσμήματα και τα πλεκτά σου! Πάντα δημιουργική να'σαι !Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΕΠΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα Στέλλα μου!!
    καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΟΦΙΑ!!!!ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΣΟΥ ΟΣΟ ΤΟ ΚΟΙΤΩ ΤΟΣΟ Μ ΑΡΕΣΕΙ!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

      Διαγραφή
  8. Kαλημέρα!Όλες τρέχουμε πανικόβλητες,μην ανησυχείς!Πολύ ωραίες δημιουργίες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή